برنامه ی زمانی کلاسها و مباحثات ترم جاری

با سلام و تبریک خجسته میلاد حضرت  امام رضا علیه السلام  و آرزوی عنایت وِیژه ی آن حضرت به همه ی عزیزان گروه در سال تحصیلی جدید 

ابتداءا به آقای بهرامی عزیز که خدا  در این ایام مبارک توفیق پدر شدن به ایشون داده و محمد حسن آقا رو به ایشون و همسر مکرمشون عنایت کرده ، از طرف همه ی دوستان گروه تبریک عرض می کنم .

و اما بعد ؛پیرو یادداشت قبلی که تغییرات کلی اعمال شده در برنامه ی این ترم  را خدمت دوستان عرضه کرده بودم، در این فایل آخرین ویرایش از برنامه ی  عملیاتی ای که با توافق دوستان تهران برای ترم جاری در نظر گرفته شده رو ملاحظه فرمایید .

دوستان -علی الخصوص  بزرگوارانی که متصدی امر ارائه مباحث و مدیریت کمیته های فرعی ( منظور از کمیته های فرعی در یادداشت قبلی بیان شده است ) در گروه هستند- می توانند برای پیش مطالعه  مباحث بعدی و تهیه ی طرح درس  و زمان بندی مباحث به فایلهایی که آقای  آقانوری به عنوان آرشیو کلی مباحث گروه در این آدرس در وبلاگ قرار داده اند مراجعه کنند . 

ظاهرا شروع  کلاسهای حوزه از هفته ی دوم مهر ماه خواهد بود و لذا مباحثات گروه هم انشاء الله متناسب با برنامه ی کلاسها و با اطلاع رسانی خدمت عزیزان برقرار خواهد بود .  

برنامه و زمان  جلسات  هفتگی گروه در صفحه ی دوم همین فایل  پیشنهاد شده است ، دوستانی که  مشکلی برای شرکت (فعال) در این زمان  دارند یا پیشنهاد عملی ای در خاطر شریفشان هست حتما تا آخر این هفته به حقیر اطلاع دهند. قاعدتا هر  کدام از عزیزان در دو ساعتی که مباحث مرتبط با ایشان طرح می شود -یعنی مباحثی که قرار است در حوزه  ارائه یا مباحثه بفرمایند - لزوما حضور دارند ولی شرکت در جلسه ی گروه 90 که مباحث جدید طرح می شود برای دوستان گروههای 91 و 92 اختیاری - ولی مطلوب - است . 

ضمنا پیشاپیش از دوستانی که با مشارکت در گفتگوهای  ذیل یادداشتها و ارائه ی نظرات  خود موجبات ارتقاء  روند فعالیت گروه را فراهم می کنند- خصوصا آقای  هدایت که در سال جدید به ثواب شروعش (درذیل یادداشت قبلی ) نائل شدند - تشکر وِیژه  می کنم  .خواهش حقیر این است که بقیه ی دوستان هم  ذیل اصل یادداشتها یا نظرات ارائه شده در بحث مشارکت داشته باشند . هر چند فواید مباحثات حضوری در جای خود محفوظ است ولی شکل گیری مباحثات در فضای مکتوب و مجازی   که امکان تامل و ثبت و مراجعه های بعدی و ... را فراهم می کند ، می تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف و فعالیت های گروه بکند.حتی اگر بعضی از عزیزان یادداشت مستقلی در وبلاگ قرار داده و بنا به تشخیص خود عزیزان از اهمیتی برخوردار باشد که لازم باشد از طریق سامانه ی پیامکی موسسه  به دوستان اطلاع داده شود  می توانند به حقیر اطلاع دهند .

والحمد لله رب العالمین 

تغییرات برنامه ی گروه در سال جدید تحصیلی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.