موضوع جلسه ی 29 بهمن 91

با سلام 

با توجه به اعمال تغییراتی توسط استاد در محتوای بحث توحید ذات فایل مربوطه را برای جلسه  ی فردا می توانید از این آدرس  دریافت فرمایید .

آقا سعید هم  زحمت غنی سازی بحث توحید  در ادیان دیگر را  متقبل شده اند که می توانید آنرا از از این آدرس  دریافت فرمایید .

دستور جلسه : 

  1. بررسی اجمالی مباحث ارائه شده در جلسه ی اول در شریف و اخذ گزارش از اساتید محترم
  2. بررسی ادامه ی جزوه ی توحید ذات ، و تغییرات اعمال شده توسط استاد
  3. بررسی ادامه  ی جزوه ی ترم یک از بحث فهم و نگرش نظام مند به بعد ( از جزوه ی آقای هلالیان و ضرورت فهم نظام مند از وان نوت حاج آقا )

زمان جلسه : ساعت 15 الی اذان مغرب 

با تشکر 


هماهنگی جلسه ی اول تدریس شریف

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دستور جلسه ی 22 بهمن 91

با سلام و عرض تبریک یوم الله 22 بهمن 

با توجه به تغییر فهرست جزوه ی توحید ذات ،به فهرست پیشنهادی آقای هلالیان -با مختصری ویرایش در فهرست ایشان-در جلسه ی مشترکی که خدمت حاج آقا داشتیم؛قرار شد آقا سعید زحمت آنتقال مطالب وان نوت حاج آقا به فهرست خودشان را بکشند و فایل رو تا امروز ظهر در وبلاگ قرار بدن .اما علیرغم تلاشهای ایشان  هنوز جزوه  آماده نشده و با کمی تاخیر در وبلاگ قرار می گیرد- انشاءالله- . 

لذا دستور جلسه ی 22 بهمن بررسی جزوه ایشان خواهد بود .

اگر به هر دلیل تا پایان وقت  امشب جزوه در وبلاگ قرار نگرفت دوستان می توانند برای مطالعه از فهرست قبلی که  در این آدرس قرار دارد که محتوای وان نوت حاج آقا در آن اشراب خواهد شد استفاده نمایند. عمده ی ویرایشی که در جلسه ی مباحثه تصویب شد این بود که مواردی از فصل اول  که حیثیت کلی و مقدمی نسبت به مطالب جزوه دارند به پیشگفتار منتقل شود . 

امیدواریم  انشاء الله با حضور آماده و به موقع دوستان بخش پیشگفتار و مقدمه و در صورت امکان فصل اول مورد بررسی قرار بگیرد .

با تشکر 


فایل صوتی جلسه ی مورخه 8-11-91

هو الغفور

با سلام و عرض تبریک ایام میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام ص و امام صادق ع ؛

دوستان می توانند فایل صوتی جلسه ی 8-11-91 را از این آدرس دریافت کنند .

پیرو توافقی که خدمت عزیزان در جلسه ی شد ، مصوب شد عزیزانی که به دلایلی در مباحثه شرکت نداشته اند ،زحمت ارائه ی صورتجلسه را به دبیر جلسه متقبل شوند .

مستدعی  است دوستانی که این ریاضت شرعی استدراکیه را اختیار می فرمایند ،حتی الامکان 2 روز قبل از جلسه ی بعدی گروه فایل صورتجلسه  را به دبیر جلسه تحویل فرمایند .

پیشاپیش از زحمات دوستان عزیز سپاسگذاری می شود. 

والسلام    

نسخه ی word توحید ذات حاج آقا

با سلام 

بعضی از دوستان به دلیل حجم مقالات زیادی که در فایل وان نوت حاج آقا وجود داشت برای باز کردن فایل مشکل داشتند و نمی تونستند زیر فهرست ها رو مطالعه کنن . آقا سعید پیشنهاد دادن که نسخه ی وردی فایل رو هم در اختیار دوستان قرار بدیم . لذا این فایل ورد رو از وان نوت خروجی گرفتم ولی همونطور که می دونین فهرستها در خروجی ورد از وان نوت اعمال نمی شه و باید دوباره هدینگها مرتب بشن که وقت خیلی زیادی می گیره ولی در همین حد که همه ی فهرستها را باز کرده و از اون خروجی بگیریم تا حدی محتوی رو در اختیار دوستانی که با ورد راحتتر هستن قرار میده .

می تونین فایل ورد رو از این آدرس دریافت کنین .

والسلام .

پیش نویس اولیه ی بحث مراتب توحید توحید ذات

با سلام 

دوستان  می توانند نسخه ی اولیه ی بحث مراتب توحید - توحید ذات  رو که حاج آقا زحمتش رو متقبل شده اند از این  آدرس دریافت فرمایند.( فایل فشرده را از این آدرس دریافت کنید)

تذکر استاد: به جهت حجیم شدن برخی بخشها، در باز کردن ذیل سطور باید قدری خویشتنداری کنید.

البته جزوه هنوز تکمیل نیست و مباحث به تدریج تکمیل خواهد شد .با توجه به  حجم زیاد مباحث جزوه -خصوصا فیشهایی که در ذیل مباحث اشراب شده نیاز به مطاله دارد- در اولین جلسه ی بحث -بعون الله تعالی - بعد از مرور فهرست و نظری اجمالی به آن ، وارد پیشگفتار و سپس مقدمه خواهیم شد . 

والسلام

صورتجلسه ی 1-11-91

با سلام و عرض ارادت 

دوستان می توانند صورتجلسه ی  مورخه 1-11-91 را از این آدرس دریافت فرمایند .

والسلام