لینک جزوه ی اشاره شده روش های تحقیق علمی از آیت الله مصباح


سلام بر شما برادران خوبم و با عرض خدا قوت
یه جزوه ای رو دیروز حسین آقای وظیفه عالی درباره روش های تحقیق علمی از آیت الله مصباح اشاره کردند، یادتون میاد؟ فکر کنم منظورشون این جزوه بود:
http://mesbahyazdi.ir/node/3664
این جزوه جلسه اول از بحث علم دینی آیت الله مصباح هست که صوت و متنش رو اینجا می تونید پیدا کنید:
http://mesbahyazdi.ir/node/3663
اوایل امسال ارائه شده برای اساتید دانشگاه های قم ظاهرا
چون سایت آیت الله مصباح از طرف گوگل تقریبا بایکوته و کلا سئوی خوبی نداره سخت میشه از طریق جستجو به این صفحات رسید. گفتم خدمتتون لینک بدم که زحمت نیفتید وگرنه قصد مزاحمت نداشتم و در حدی نیستم که در بحثهای دوستان ورورد کنم
حقیر رو به عنوان خادم پیاده ساز متون گروه دعا کنید
یا حی

صورتجلسه ی 6 اسفند 1391

با سلام 

ضمن  تشکر از آقای بهرامی که زحمت تهیه صورتجلسه را متقبل شدند ، دوستان می توانند صورتجلسه ی مربوط به 6 اسفند 1391 را از  این آدرس  دریافت فرمایند .

والسلام

چند منبع برای بحث های ایمان و ادیان

با سلام 

دو  مقاله پیرامون ماهیت ایمان و گزیده ای از دیدگاههای مرحوم علامه طباطبایی پیرامون ایمان و رابطه ی عقیده و اخلاق و عمل را می توانید در این فایل بیابید.

کتاب آشنایی با ادیان استاد توفیقی و کتاب دیگری در مورد تاریخ ادیان را نیز می توانید از این آدرس دریافت فرمایید.


دستور جلسه ی 6 اسفند 91

با سلام

طبق تصمیمی که جلسه ی قبلی گرفته شد ، قرار شد زمان جلسه  به سه بخش تقسیم شود .

15-15.45 مطالعه با حضور دوستان در موسسه ، 15.45-16.30 مباحثه ی گروهها به صورت مجزا و 16.30 الی 18 جلسه ی مشترک با حضور استاد .

همانطور که مستحضرید این پیشنهاد به دلیل مشغله ی عزیزان بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت ادامه خواهد داشت .بنای این جلسات بر این است که هر یک از عزیزان طرح درس ارئه ی بحث خود در شریف را حتی الامکان در جلسه قطعی کنند .

آخرین جزوه ای که از استاد  به دست اینجانب رسیده مربوط به چهارشنبه ی گذشته است که می تونید از این آدرس دریافت کنید . حاج آقا علاوه بر فایل مربوط به دوستان گروه ،یک نسخه ی pdf هم جهت ارائه به فراگیران ارسال کرده بودند -یک نسخه هم به آقای دیانی ارسال شده که قاعدتا باید بدست دانشجویان رسیده باشد-و در همین  آدرس قرار دارد.  

ظاهرا استاد بنا داشتند مطالبی رو از جزوه ی آقا سعید به این جزوه بیافزایند که امکانش فراهم نشد ولی دوستانی که فایل ایشان رو ندارند ، می توانند جزوه ی ایشان که قبلا هم-در تاریخ 29 بهمن 91- روی سایت قرار گرفته بود را از این آدرس  دریافت بفرمایند.


با امید حضور فعال عزیزان در مباحثه 

ملتمس دعا